Thursday, 27 December 2012

She Will be Loved


I have decided to start doing themes for special sets such as this..  dedicated to two people who made me feel loved today.  One who is a lover, one who is a friend.  Thank you for making me feel beautiful, and for making me smile.  You know who you are, mostly because I am gonna give this link to you both and hit ya with a 2x4 so you know it's you;)  (Hey, they are both men, we all know men don't get subtle hints..LOL)

Christmas tends to be a rough time of year for me.  Holidays were sacred when I was a child, but since most of my RL family is now in the Third Life, Christmas has lost most of the important meaning for me.  Usually I try to celebrate it in some way in SL, but this year I lost my SL home 2 times in a row (I can't complain really, I wasn't paying rent but was living at both places under the generosity of others).  Another friend has lent me some space in his sky, where I was able to put down a little house with the tree and kitchen and living room, but the last home loss kinda put the nail in the coffin of Christmas for me, I guess.

A few people knew it was kind of rough, and one of my dear playmates gave me my first gift this season....  a strapon.  Not your traditional gift from a guy to his female playmate, but he knew I wanted one..LOL!  And no, I won't be modeling that on here... hey now, I HEARD those sighs of relief!  LOL

The second friend was who gave me the outfit I am going to model on here today.  He asked me to choose three things.  I needed more boob-friendly hair, so I chose a Wasabi Pills hair I had been eyeing for awhile.  A pair of HOC boots I have been looking at went onto the list, and after some consideration, I decided to try a store I had never seen before, Paradisis, (it's been around since 2007... HOW did I miss it before????) for a turtleneck sweater.  The scarf was something I had in my inventory that I fell in love with a long time ago, and I haven't worn in awhile... it just added a bit more color.

Of course, I paired all this with my favorite HOC mini skirt.. because it just worked;)

Enjoy the song, and the pictures:)  Oh yeah, hopefully the beautiful portrait of me naked (done by Jinx Jiersen... it always ends up above my mantel in all my homes now..LOL) makes up for the full coverage of clothing for my pornstar friends...lol.





Hair:/Wasabi Pills/  - Sybille2 Mesh Hair - (BOOBS) - Cinnamon
Nails:[MANDALA] - NAIL PALETTE 2/LONG
Glasses: AXL Pro - FASHION l Executive Glasses - Group Gift

                                                                     ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CLOTHING
Top: PARADISIS -  Skinny Sweater  in Anis
Skirt: HOC Industries - Pleated Skirt
Boots: HOC Industries - Noir Boots Viewer 2.0
Scarf: .:* LOULOU&CO *:. - Scarf :: PRIMAVERA :: (from a Mix and Match Hunt)

Sunday, 16 December 2012

Just a Small Town Girl

Okay, I am going to be telling you all about 2 SL friends of mine, who are best friends and starting an absolutely fabulous business venture together.  I am speaking of Elle Claven (elle.caerntown) of J'adore and Zee (kantatas) of sex'Z, who are soon to be opening up a WHOLE sim SOOOOO devoted to boobs that it's called Cleavage.  That's right, boys and girls... a WHOLE shopping experience, with stores that cater to the tatas, in such an appropriately named sim;)  

The awesome thing that has made this even more awesome is that one of them is from the UK and one from Canada (in the same province as myself, even! Viva la Qu├ębec!), something that would not have been as possible 15, 20 years ago.  Seeing these two work together is something that really warms the heart....and it shows when I saw the sim yesterday.  

It's NOT quite done yet, but I can see the influences of each of their cultures.  The end closest to J'adore has more of a British feel, with a colonial-style store for Elle's business and the buildings nearest it "feel" more in tune with that building.  The closer you get to Sex'Z, you can see more of an urban quality, and as I live near Montreal, I can see more of an Old Montreal feel, with the cobbles, urban buildings, and the faux apartments above the stores:)

I SERIOUSLY cannot wait to see this sim officially open, and they ARE renting spots, so all of you with boobie-related businesses (implant clothing, jewelry that is boobie-friendly, etc) better get in touch with one of these two fine ladies and snatch up a spot before there is NO room left in Cleavage! *giggles... oh yeah, the puns are gonna be rolling soon*.

So, to the outfit....  I saw this little scooter outside Zee's store, and I had to have it.  SURPRISE! It was free on Marketplace!  I LOVE me some freebies that are nice!  The top is a beautiful little piece from sex'Z that just screamed to be worn with a mini skirt or shorts, so I opted for a brand new mesh miniskirt for myself, from Blueberry.  I had just bought these boots and jewelry from League, and the new hair from Wasabi Pills just fit perfectly.  Honestly, this is something I would have worn when I was younger... well, okay, IRL I wore it longer, but you get the idea *giggles*.





Hair: /Wasabi Pills/ Amelie Mesh Hair - (BOOBS) - Cinnamon
Nails: OMFG, I am wearing no nails!  OMGOMGOMGOMG *giggles*
Makeup: Glamorize - Back to Basics in black, I thnk....lol  SL has been trippy
Glasses: AXL Pro - FASHION l Executive Glasses - Group Gift
Scooter: PREFABRICA - Zoomer SGP50 - v1.0 (FREE ON MARKETPLACE!!!)

                                                                     ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

CLOTHING
Top: ..:sexZ:..- Bustier_Black_Tattoo
Skirt: Blueberry - Alice *Mesh* Denim Skirt Alpha (Long)
Boots: *League* - Dhara Boots [MESH] -Charcoal
Jewelry: *League*  - Wanderer Jewellery Set -Black



Monday, 10 December 2012

Here Without You



Yeah, normally I don't tag songs in these, but my mind is on someone today, as he goes through some health problems.   I went to karaoke, so I wouldn't feel alone, and in my heart, he was beside me while I sang this.  I know, fucking mooshy ass shit, but if you know me, you know I do mooshy with the practical, hand in hand.  lol  You know who you are...  wish I could make you feel better, because I miss ya this morning:)


Now, onto what I am wearing at karaoke (YES....I am at karaoke..  ffs, I have my weird addictions...sex and music.  LOL).  I got this lovely new dress from [QE] Designs, and since I am still horribly addicted to these HOC boots and my tights I got for 10L from Marketplace (or I could be just lazy, you decide), I decided to wear them with the dress.  Considering that the karaoke I am at ( ~O~ Lounge) is on a moderate sim, I gotta cover the kitty, dontcha know.

Took this pic after I finished singing.. yeah, I got up on the stage.  It's okay, only 2 people were here..LOL

Just a little Christmas Decorating

Someone, call PETA!!!!
 BODY

Hair: Truth - Chantelle Streaked in Auburn

                                                                     ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CLOTHING
Dress: [QE] Designs - High Waisted Dress in Olive
Tights: [VG] - 'Spandex Tight' in Black - Underpant Layer
Boots: HOC Industries - Thigh Boots

Sunday, 9 December 2012

Baking Christmas Cookies

Okay, I was going to do the whole photo set in the kitchen, with me making cookies, but my video driver had me crashing 15 times a day (ask anyone on my friends' list..  I sorry about making you watch me have sex with SL.. ya know, in-out-in-out-in-out-in-out-in-out-in-out-in-out-in-out-in-out-in-out....eesh.  At least give me dinner and some foreplay ffs.....

Thankfully, someone absolutely lovely sat down and helped me install properly, and it seems to be behaving.. but I am too tired to redo these pics, so enjoy them as is..LOL!
I took them when I thought it was Firestorm dying on me, and I had gone over to Cool VL viewer.  Not a bad viewer, but a little cumbersome, as is proven by the fact I couldn't find the height correction.  Please ignore the hovering above my patio....

Ellemeno has done something amazing again, she made this absolutely stunning off-the-shoulder sweater....  this is something I would REALLY wear IRL, so it's about to become a favorite. it comes in blue, brown, green, ivory, pale blue, pale green, pale purple, and purple... I am showing the ivory here.





Hair: /Wasabi Pills/ Veronica Mesh Hair - (BOOBS) - Cinnamon
Nails: Mandala - NAIL/female[MANDALA]Long (Palette 2)
Makeup: Glamorize - Back to Basics in black, I thnk....lol  SL has been trippy
Glasses: a set I rebuilt from the Love Sunglasses from a default avatar outfit

                                                                     ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

CLOTHING
Sweater: ! ellemeno ! fairisle sweater in ivory
Tights: [VG] 'Spandex Tight' in Crimson 
Boots: HOC Industries - Thigh boots (mesh)

Thursday, 6 December 2012

Santa Baby

'Tis the season for all of us to break out those sweaters and shirt and other assorted holiday stuff.  I am SLOWWWLLLYYY getting my house prepared for Yule/Christmas, and my rezday in 13 days...  and looking for a paying SL job so I can afford more pixelcrack...lol

CarrieAnn from Ellemeno told me about these sweaters she made for the holidays, and shared them with me.  These are quite possibly the most awesome Christmas sweaters I have seen in SL in all my 6 years (I am really a year and 6 months older than my rezday).  You can see the detail on here: Ellemeno's Tacky Christmas Sweaters.

Where I live, in Canada, we layer like crazy in the winter.  undershirt or bra, shirt, sweater....panties, tights or long johns, skirt or pants, 2-3 pairs of socks somedays....LOL...  LAYERING helps you survive.  So, in honor of my typical winter attire when I go out, I am wearing tights from Viva La Glam (10L on Marketplace for 8 freakin' colors!)  and a high waisted skirt from J'adore.  The boots are some KKBBs that I like, but the invisiprim in them make me sad....  I love the look, but not the freakin' box in certain backgrounds.





 BODY
Hair: /Wasabi Pills/ Veronica Mesh Hair - (BOOBS) - Cinnamon
Nails: Mandala - NAIL/female[MANDALA]Long (Palette 2)
Makeup: NONE for a change...LMAOOOO

                                                                     ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

CLOTHING
Sweater: ! ellemeno ! tacky xmas sweater - santa
Tights: [VG] 'Spandex Tight' in Crimson - Underpant Layer
Boots: !!KKBB!! Slouchy Boots - Black (Right)
Scarf: String Fashion - Scarf Nature (recolored to black), part of the Nora Jeans and Caridgan outfit